תיקונים אקספרס
שירות תיקונים אקספרס
שירות לאורך כל הדרך
אצלנו במשפחת Hunter, בין אם זה בחנות, באונליין או דרך הטלפון חשוב לנו לספק מגוון פתרונות ומענה לתמיכה טכנית דרך שירות לקוחות מהיר, איכותי וזמין. אנחנו יודעים ומבינים שלא באמת מתחתנים עם כלי עבודה, אבל כן חשוב לנו להיות אתכם גם אחרי שרכשתם את הכלי שלכם. לכן, דאגנו לתהליך מאוד פשוט שבו אנחנו מחכים לכם עם הנציגים שלנו בתחנות השירות שאירגנו לכם, כך נוכל לדאוג וללוות אתכם/ן מהרגע שיצרתם איתנו קשר דרך פיצוח הבעיה ועד חזרת הכלי לביתו החם במהירות האפשרית.
כל שעליכם/ן לעשות הוא להיכנס לעמוד "תחנות שירות" ממש בכפתור כאן למטה, תבחרו את תחנת השירות הקרובה לביתכם/ן ותנו לנו לעשות את השאר!
שלב 1
מוסרים את הכלי
בתחנת השירות
שלב 2
הכלי נאסף
ונשלח למעבדה
שלב 3
הכלי עובר
תיקון במעבדה
שלב 4
הכלי המתוקן נשלח
בחזרה לתחנת השירות
שלב 5
הכלי המתוקן יחכה
לכם בתחנת השירות